-->

2015-07-30

Tea Book Tag

Üdvözlet Mindenkinek!

A könyvek és a tea valahogy összefügg, harmóniát alkot. Teát viszont azért kezdtem el inni, hogy egészségesebb legyek. De ez átment mániára, szóval ki is töltöm a Tea Book Taget:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/da/be/42/dabe42b6ea42bb66ceeea8863b435e29.jpg1. INSTANT TEA, avagy a legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál. 

Allan Ahlberg - Janet Ahlberg: Kis kukackönyv

Ez egy valóban rövid könyv. Mindössze 32 oldal. Méghozzá a - talán több, mint a - fele képekből áll. Az első könyvem lehetett, még kisiskolás koromban. Nagyon szerettem, vagy ezerszer végigolvastam. Imádtam a cirkuszi kukacokat, és a kesztyűben lakó kukacok. Ha nosztalgiázni támad kedvem, csak elő kell vennem apukám régi könyvét.

2. ZÖLD TEA, avagy egy könyv zöld borítóval.

Tudor Hushpush: A kviddics évszázadai

J. K. Rowling részéről nagyon ötletes volt, hogy megírta a kiegészítő könyveket a Harry Potter sorozathoz. Ezek közül pedig A kviddics évszázadai volt a kedvencem. Mivel nemrég kezdtem el mugli kviddicsezni, ezért nagy hasznomra is vált. :)

3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL, avagy egy könyv, ami átmelengeti a lelked.

Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg

Nem is tudom, hogy miért, de tetszett a könyv.  A barátságról szólt, és a képzeletről. Aranyos, de mégsem. Csodálatos, és borzalmas. Szerettem a könyvet.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/9a/03/08/9a030855ddebf88809cbf60481a3bb16.jpg4. ÖTÓRAI TEA, avagy egy könyv, amit angolul (vagy más nyelven) olvastál.

Michael Dibdin: The Last Sherlock Holmes Story (Oxford Bookworms)

Igazából mostanában kezdtem el angol könyveket is venni, olvasni. Ez eddig kimaradt. De egy könyvet már elolvastam angolul. A ballagásomra kaptam a volt osztályfőnökömtől, és nagyon örültem neki. Mégsem olvastam ki, csak egy évvel később. A történet nem tetszett, a szereplők sem voltak szimpatikusak, és undorító - aki olvasta, szerintem érte, ha azt mondom: cafatok + nő - dolgok voltak benne, de legalább értettem.

5. GYÓGYTEA, avagy egy könyv, amit nem élvezetből, hanem kényszerből olvastál el.

William Shakespeare: Szentivánéji álom

Igazából terveztem, hogy elolvasom az összes Shakespeare művet, de ezt ha tehettem volna, nem fejeztem volna be. Valahogy nem jött át a mögöttes tartalom, nem értettem a szereplőket sem. Mindez hatodikban vagy hetedikben volt Most nem tudom, hogy tetszene-e.

6. FEKETE TEA, avagy egy olyan akciódús könyv, amin soha, de soha nem tudnál elaludni.

Kami Garcia – Margaret Stohl: Beautiful Creatures – Lenyűgöző teremtmények

Nem tudom, hogy mennyire akciódúsnak számít ez a könyv, de az biztos, hogy soha nem tudnék elaludni rajta. A Lenyűgöző teremtmények egy nagy kedvencem, tele van váratlan fordulatokkal, hitelesek a szereplői, és nagyon jól meg is van írva. Tetszett, de még nem jutottam el odáig, hogy folytassam, pedig a könyv félbe van hagyva.

7. JEGES TEA, avagy egy igazi, hamisítatlan nyári kaland.

Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei

Igazi? Igen. A világhábórú megtörtént. Hamisítatlan? Igen. (Reméljük, hogy így is marad!) Teljesen egyedi történet, különleges különlegesekkel. (Jól írtam, olvassátok el, és megértitek. :)) Nyári kaland? Igen! Kétszer olvastam eddig (tavaly és a mostani nyáron), és mind a két alkalommal mutatott újdonságot. Jövő nyárra biztos megérik az újabb újraolvasásra is.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/12/93/65/129365a0174cb6bcbf89f3904f575929.jpg8. KALINKA SZAMOVÁR, avagy egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetővé

Laini Taylor: Lips Touch – Csókra várva

Nagyon nagyon nagyon nem tetszett. Annyira, hogy az egyharmadánál be is csuktam a könyvet. Három részre volt osztva, ebből az első még talán jó is volt, majd hirtelen a cselekmény közepén abbamaradt, és egy új sztori kezdődött el... Ami természetesen olvashatatlan volt. Persze ez csak a saját véleményem.

Nektek mi a kedvenc tea ízesítésetek?

Köszi a figyelmet:
T.
Képek forrása: Pinterest

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a tag, szerintem én is ki fogom tölteni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet a tag, és hogy van kedved Neked is kitölteni! :)

      Törlés